Martorell (Španija), april 2018 - Zgodovinski rezultati. SEAT-ova svetovna prodaja je v prvem četrtletju 2018 zrasla na raven, ki predstavlja največji obseg v 68-letni zgodo-vini znamke. S 139.200 prodanimi vozili (2017: 117.300) se je SEAT v obdobju od januarja do marca strmo povzpel (za 18,7 %), s čimer je tudi izboljšal rekord prvega četrtletja iz leta 2000 (136.200).
Znamka je poleg tega marca dosegla najvišji mesečni prodajni rezultat in je prvič presegla magično mejo 60.000 vozil
Tudi v marcu je SEAT zabeležil rekord - najvišjo prodajo v posameznem mesecu. Marca so namreč prodali 60.400 vozil (2017: 53.200), kar je 13,4 % več kot leta 2017. Obenem so tudi prvič presegli magično mejo 60.000 prodanih vozil v enem mesecu. Prejšnji rekord je bil dosežen v mesecu marcu leta 2000 (56.200 vozil).
SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je poudaril, da "smo zelo veseli, da smo podrli rekord, ki se je obdržal skoraj 20 let. SEAT-ov položaj je zdaj najmočnejši v zgodovini podjetja in nimamo se še namena ustaviti. Naša aktualna ponudba ima potencial za nadaljnjo rast in na trgih, kjer poslujemo, se nam odpira še več priložnosti. Hkrati se pripravljamo na širitev naše palete, v katero bomo vključili nove modele, kot sta SEAT Tarraco in CUPRA Ateca, ki bosta na trg prišla ob koncu letošnjega leta. Začetek letošnjega leta je bil odličen, vendar nas kljub temu čakajo še veliki izzivi, še posebej implementacija standarda WLTP."
Zgodovinski obsegi prodaje v Nemčiji, Veliki Britaniji, Alžiriji, Avstriji in Švici
V prvem četrtletju 2018 so Španija, Nemčija in Velika Britanija, SEAT-ovi trije veliki trgi, zabeležili veliko rast. Španija je napredovala za 15,5 % in z 28.500 vozili zaseda prvo mesto v SEAT-ovi prodaji; sledita ji Nemčija (25.300; +22,8 %) in Velika Britanija (18.400; +9,6 %), dve tržišči, na katerih je znamka dosegla najboljše prodajne rezultate v svoji zgodovini.
Država, v kateri se je SEAT-ova prodaja v primerjavi s prvim četrtletjem 2017 najbolj povečala, je Alžirija, ki je zabeležila nov rekord in je postala peto največje tržišče po obsegu prodaje. Do marca so prodali 7.200 vozil (2017: 900); vzrok za to je bil začetek prodaje pete generacije Ibize, ki jo sestavljajo na domačih tleh, v tovarni Relizane.
SEAT je solidno rast zabeležil tudi na večini ključnih evropskih trgov, na primer v Franciji (7.400; +15,4 %), Italiji (6.200; +16,7 %), Avstriji (5.700; +20,0 %), Švici (3.100; +21,4 %) in na Nizozemskem (2.600; +68,1 %). In če smo še bolj natančni: znamka je rekordni obseg prodaje za prvo četrtletje dosegla v Avstriji in Švici ter tudi v Izraelu (3.100; +3,0 %).
Tovarna v Martorellu bo zaradi uspešne prodaje Ibize, Arone in Leona v aprilu in maju delala več ob sobotah in nedeljah
Uspeh modelov iz SEAT-ove ponudbe vodi do povečanja proizvodnje. Zato bodo v aprilu in maju v tovarni v Martorellu v plan dela ob vikendih dodali deset dodatnih proizvodnih izmen na liniji 1 (Ibiza in Arona) in sedem na liniji 2 (Leon), kot tudi štiri izmene na liniji 3 (Audi Q3).
Zgodovinski obseg prodaje, ki so ga zabeležili v prvem četrtletju 2018, je rezultat dejstva, da so v zadnjih dveh letih na trg prišli modeli Ateca, Leon, Ibiza in Arona. SEAT se zdaj pripravlja na to, da bo med letoma 2018 in 2020 v svojo ponudbo vključil nov model vsakih šest mesecev. Prva dva bosta SEAT Tarraco in CUPRA Ateca, ki ju bodo začeli prodajati ob koncu letošnjega leta.