Vse je povezano. Vaš SEAT. Vaš svet. S storitvami SEAT CONNECT imate vse pri roki. Tako, kot mora biti.
Safety & Service*
Biti popolnoma povezan pomeni biti popolnoma sproščen. Kjer koli že ste.
Oddaljeni dostop
Karkoli želite nadzorovati, lahko to preprosto naredite s pametnim telefonom.
Online-Infotainment*
Z enostavnim dostopom in nenehno povezavo do vsega, kar boste morda potrebovali na poti prek infotainment sistema svojega vozila.
Vam je poteklo brezplačno preizkusno obdobje? Brez skrbi. Storitve SEAT CONNECT lahko pridobite hitro in preprosto. Oglejte si več informacij, vključno z našimi navodili po korakih za obnovitev naročnine. Storitve SEAT CONNECT si lahko v kratkih videih ogledate TUKAJ.
Z glasbo je življenje lepše, še posebej, če jo lahko izbirate sami. Sinhronizirajte svoj SEAT z aplikacijo Apple Music in na zaslonu na dotik pretakajte 75 milijonov skladb brez oglasov. Kliknite kratka navodila in si oglejte, kako povezati Apple Music.
Obiščite portal MySEAT in aktivirajte svojo e-SIM kartico s svojim SEAT ID. Nato zaključite postopek registracije prek aplikacije SEAT CONNECT ali portala MySEAT.
Več o SEAT CONNECT
VIN (identifikacijska številka vozila ali številka šasije) je edinstvena 17-mestna identifikacijska koda vašega vozila SEAT. Številko šasije najdete v dokumentih za registracijo ali v spodnjem desnem kotu vetrobranskega stekla. Potrebujete jo za registracijo vozila in nastavitev profila SEAT CONNECT.
S-PIN je štirimestna koda, ki se med registracijo ustvari za vaš SEAT ID. Potrebujete jo za zaklepanje in odklepanje na daljavo ter za upravljanje oddaljene klimatizacije.
Takoj ko ustvarite svoj SEAT ID, boste prejeli e-poštno sporočilo z zahtevo za potrditev računa. Da potrditveno e-poštno sporočilo prispe v vaš nabiralnik lahko traja nekaj minut (ne pozabite preveriti tudi mape z vsiljeno pošto). Odprite e-poštno sporočilo in kliknite povezavo, da potrdite svoj račun. Nato boste samodejno preusmerjeni na portal MySEAT, kjer se lahko prijavite s svojim SEAT ID. Ko se prijavite, morate le registrirati svoje vozilo in ga povezati z uporabniškim računom, tako da boste lahko uporabljali celotno paleto spletnih storitev SEAT CONNECT.
Če niste prejeli potrditvenega e-poštnega sporočila, se obrnite neposredno na podporo strankam SEAT CONNECT (e-mail naslov: [email protected] ali telefon: 080 88 46). Potrudili se bomo, da vam bomo pomagali.
Če želite uporabljati aplikacijo SEAT CONNECT, morate svojemu uporabniškemu računu dodeliti vozilo. Če želite to narediti, se prijavite na portal MySEAT in vnesite številko šasije svojega vozila. Prejeli boste 8-mestno registracijsko kodo (imenovano tudi seznanitvena koda), ki jo morate vnesti v navigacijski sistem svojega vozila, da dokončate registracijo (Nastavitve -> Spletne storitve -> Registracija).
Najprej se prepričajte, da so bili naslednji koraki pravilno izvedeni ali so na voljo:
Če nobena od zgoraj navedenih točk težave ne reši, se obrnite na svojega pooblaščenega trgovca ali serviserja za vozila SEAT.
Če še niste popolnoma registrirali in aktivirali storitev SEAT CONNECT, lahko uporabljate samo zakonsko predpisane storitve (javni klici v sili).
SEAT vzdržuje podatkovno zbirko vseh osebnih podatkov, ki jih posredujejo stranke, in druge informacije, ki so potrebne za zagotavljanje vseh storitev SEAT CONNECT, npr. podatki o vozilu in geolokacija. Vsi podatki, ki izhajajo iz uporabe SEAT CONNECT, so last stranke. Zato je uporaba teh podatkov odvisna od izrecnega soglasja stranke.
Vsi podatki se uporabljajo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) EU. Za več informacij glejte Direktivo o varstvu podatkov SEAT CONNECT.
Upoštevajte, da vse podatke uporablja samo SEAT ter njegovi prodajni in servisni partnerji. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam za komercialne namene in so v večini primerov anonimizirani (neanonimizirani podatki se uporabijo le, ko je to potrebno). V teh primerih SEAT podatke obdeluje v skladu s strogimi varnostnimi predpisi.
SEAT CONNECT je na voljo samo za naslednje modele:
SEAT CONNECT je na voljo v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Belgiji, na Češkem, Danskem, Finskem, Norveškem, Švedskem, v Franciji, Veliki Britaniji, na Irskem, v Švici, Italiji, Španiji, na Portugalskem, Poljskem, Madžarskem, v Grčiji, na Cipru, na Nizozemskem, v Luksemburgu, Bolgariji, Romuniji, na Hrvaškem, na Malti, na Slovaškem, v Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Severni Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter Ukrajini, Črni gori in Gibraltarju.
Najnovejše informacije o razpoložljivosti v vaši državi najdete na portalu MySEAT.
Brezplačno preskusno obdobje se lahko razlikuje glede na državo in različico opreme, vendar traja vedno najmanj 12 mesecev. Obdobje trajanja storitve je povezano z vašim vozilom in je prikazano v vašem uporabniškem računu. Po koncu brezplačnega preskusnega obdobja je treba izvesti podaljšanje, če želite storitev še naprej uporabljati.
Tukaj najdete podrobnosti o razpoložljivih naročninah in cenah naročnin za SEAT CONNECT:
Z aktivacijo iz vozila lahko registrirate svoje vozilo (ko ste v vozilu) in ga povežete s svojim SEAT ID, da lahko uporabljate SEAT CONNECT.
Pomočnik za registracijo vas vodi skozi preprost postopek, da lahko v svojem vozilu ustvarite račun SEAT ID, se prijavite, registrirate svoje vozilo in ga povežete s svojim računom. Med postopkom registracije si lahko ogledate potrebne pravne informacije (Splošne pogoje poslovanja, Določbe o varstvu podatkov) in sprejmete pogodbena določila za SEAT CONNECT.
Najprej se prepričajte, da ima vaše vozilo SEAT aktivno internetno povezavo in da registracijska koda, ki jo uporabljate, ni potekla (registracijska koda velja 1 leto).
Če s tem težave ne odpravite, izbrišite vozilo s seznama vozil na portalu MySEAT in ga znova dodajte. Nato boste prejeli novo registracijsko kodo za svoje vozilo.
Izbirate lahko med različnimi zasebnimi načini in preklapljate med njimi v infotainment sistemu v menijih za upravljanje storitev ter nadzorni center.
Če izgubite pametni telefon, lahko geslo spremenite prek portala MySEAT iz druge naprave. Novo geslo je potrebno, ko uporabljate eno od storitev aplikacije SEAT CONNECT.
Za dodatno mero varnosti lahko nastavitve aplikacije spremenite tako, da boste morali geslo ponovno vnesti na 5, 10 ali 15 minut, če računa ne uporabljate.
Najprej preverite, ali je na vašem pametnem telefonu nameščena najnovejša različica aplikacije. Pojdite v Apple App Store ali Google Play Store in namestite razpoložljive posodobitve.
Če se še vedno ne morete prijaviti v svoj račun SEAT CONNECT, pojdite na portal MySEAT in z e-poštnim naslovom, s katerim ste se registrirali, uporabniškim imenom ali številko mobilnega telefona potrdite svoj račun in ponastavite geslo. Če tudi s tem ne odpravite težave, se obrnite na podporo strankam SEAT CONNECT (e-mail naslov: [email protected] ali telefon: 080 88 46) in potrudili se bomo, da vam bomo pomagali.
*Ni na voljo za SEAT Mii electric.
**SEAT Leon, proizveden od maja 2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco, proizvedeni od septembra 2020.