Madrid, 22. 3. 2018 - SEAT bo vsakih šest mesecev do leta 2020 na tržišče uvedel novo vozilo. Prvi dve vozili bosta SEAT Tarraco in CUPRA Ateca, ki bosta v prodaji konec leta 2018. Prihodnje leto bo pri trgovcih na voljo nova generacija SEAT Leona, in sicer v dveh različicah: model s petimi vrati in družinski ST. V letu 2020 bo na tržišče prišlo prvo popolnoma električno vozilo znamke SEAT, izdelano na platformi MEB skupine Volkswagen, imelo pa bo 500-kilometrski doseg. V liniji modelov znamke SEAT bo prvič vozilo CUV (križanec z namenskim/terenskim vozilom).
Luca de Meo: "Čas je, da se v prihodnost ozremo z ambicijo po rasti."
To je oznanil predsednik družbe SEAT Luca de Meo na letošnji predstavitvi rezultatov novinarjem v Madridu. SEAT je naredil korak naprej pri spodbujanju električne mobilnosti, kar vključuje tudi hibridno različico nove generacije Leona, ki bo na tržišču leta 2020. Znamka bo še naprej izdelovala tudi vozila na stisnjen zemeljski plin (TGI) in z motorji z notranjim zgorevanjem.
Predsednik družbe SEAT je izpostavil: "Lahko smo zadovoljni z rezultati iz leta 2017, vendar nam to ne sme zadoščati. Skupaj smo zaključili obdobje konsolidacije, zdaj pa je čas, da se v prihodnost ozremo z ambicijo po rasti."Predsednik družbe SEAT je izpostavil: "Lahko smo zadovoljni z rezultati iz leta 2017, vendar nam to ne sme zadoščati. Skupaj smo zaključili obdobje konsolidacije, zdaj pa je čas, da se v prihodnost ozremo z ambicijo po rasti."
SEAT je dosegel dobiček po obdavčitvi v višini 281 milijonov evrov, kar je 21,3 % več kot v letu 2016 pred izrednimi prihodki
SEAT je uspešno zaključil leto 2017. Družba je leta 2016 dosegla najboljše rezultate v zgodovini, leta 2017 pa je dobiček po obdavčitvi narasel na 281* milijonov evrov, kar je 21,3 % več kot prejšnje leto (2016: 232 milijonov). To izključuje izredne prihodke od prodaje odvisne družbe VW Finance, S.A. družbi Volkswagen AG. Poleg tega je dobiček iz poslovanja znašal 116 milijonov evrov (2016: 143), kar je rezultat večjega obsega in večjih naložbenih dejavnosti zaradi novih izdelkov z višjo amortizacijo.
Prihodki od prodaje družbe SEAT so leta 2017 dosegli rekordno številko 9,552 milijarde evrov, kar je 11,1 % več kot leto prej (2016: 8,597). Na to številko je vplival zagon prodaje - obseg prodaje je bil namreč največji od leta 2001; dostavili so 468.400 vozil, s čimer je SEAT postal ena najhitreje rastočih znamk v Evropi. Vpliv je imela tudi izboljšana ponudba vozil, na čelu katere je Ateca, model z boljšo kontribucijsko maržo. Od leta 2013 so se prihodki od prodaje pri družbi SEAT zvišali skoraj za 50 %.
Luca de Meo pravi: "Leto 2017 je bilo novo leto rekordov za SEAT."Z vidika prodaje: "Rezultati za leto 2017 so posledica uravnoteženega razvoja vseh naših modelov. Dandanes imamo eno najnovejših ponudb vozil na tržišču (povprečna starost modela je nekaj več kot tri leta), ki vse relevantne segmente v Evropi pokriva z vrhunskimi izdelki." De Meo je dodal: "V zgolj nekaj letih smo znamko SEAT spremenili v pomembno znamko za večino evropskih strank."
Naložbe ter stroški raziskav in razvoja so v letu 2017 znašali skoraj 1 milijardo evrov, kar je najvišja številka v zadnjih 25 letih
Nova modelska ofenziva je bila največja naložba, odkar je bila leta 1992 zgrajena tovarna v Martorellu. SEAT je lani namenil 962 milijonov evrov za naložbe ter stroške raziskav in razvoja, kar je 11,6 % več kot leta 2016 (862) in predstavlja 10,1 % celotnih prihodkov od prodaje. 464 milijonov evrov od tega zneska so v celoti namenili raziskavam in razvoju, kar predstavlja skoraj 3 % vseh stroškov naložb v raziskave in razvoj v Španiji, s čimer je SEAT glavni industrijski vlagatelj v Španiji.
Od leta 2013 do leta 2017 je SEAT vložil več kot 3,3 milijarde evrov v svojo prihodnost. Večina zneska je bila namenjena največji produktni ofenzivi v zgodovini in razvoju novih storitev, da bi s tem družba SEAT pridobila vodilno vlogo v digitalizaciji, povezljivosti in pametni mobilnosti.
Podpredsednik družbe SEAT za finance, IT in organizacijo Holger Kintscher je poudaril: "V letu 2017 smo izboljšali vse glavne finančne kazalnike. SEAT še naprej vlaga v svojo prihodnost in to prinaša odlične rezultate. Zaključili smo največjo naložbo v 25 letih; zaradi prenove in širitve ponudbe izdelkov smo postavili absolutni rekord pri čistih prihodkih od prodaje, dobičku po obdavčitvi in pred izrednimi prihodki ter pri denarnem toku iz poslovanja." Kintscher je še dodal: "Strategija družbe SEAT deluje in dosegli smo zastavljeni cilj dobičkonosnosti. Smo trajnostna družba in pripravljeni smo se soočiti s prihodnjimi izzivi ter financirati svoje načrte za rast."
Denarni tok iz poslovnih dejavnosti je narasel na 947 milijonov evrov in dosegel zgodovinsko raven
Leta 2017 je SEAT povečal zmožnost financiranja svojih dejavnosti iz lastnih virov. V tem smislu se je denarni tok povečal za 24,4 % in dosegel rekordno številko 947 milijonov evrov (2016: 761), kar je skoraj trikrat več kot leta 2013, to pa dokazuje finančno vzdržnost družbe. SEAT ima potrebne vire, da sledi tehnološki transformaciji avtomobilskega sektorja in zagotavlja finančno stabilnost.
Leta 2017 je SEAT tudi izvozil 81,1 % svojih proizvodov in se v Španiji uveljavil kot vodilni industrijski izvoznik, saj je prispeval skoraj 3 % celotnega izvoza države. SEAT si bo v prihajajočih letih prizadeval za okrepitev internacionalizacije znamke in rast tudi zunaj Evrope.
Kar zadeva industrijo, je SEAT leta 2017 izdelal prva vozila na novi platformi MQB A0 v Martorellu, in sicer Ibizo in Arono. Oba omenjena modela ter Leon in Audi Q3, ki ga bo v drugi polovici leta 2018 zamenjal Audi A1, zavzemajo 95 % trenutne zmogljivosti tovarne v Martorellu. Platforma MQB A0 tudi prispeva k stabilnosti, saj zagotavlja velik obseg proizvodnje v prihodnjih desetih letih.
Povečanje proizvodnje in obseg prihodnjih načrtov družbe sta pomenila povečanje števila delovnih mest. Delovna sila Skupine SEAT se je leta 2017 povečala za 185 delavcev, letos pa so jih zaposlili še 265. Kot je določeno v kolektivni pogodbi družbe SEAT, bodo zaposleni dobili tudi bonus iz razdelitve dobička za dosežene rezultate v višini 700 evrov, kar je skoraj 50 % več, kot so prejeli prejšnje leto.
Med predstavitvijo prihodnjih načrtov družbe je Luca de Meo nakazal, da bo rast družbe SEAT temeljila na štirih stebrih: "Več znamk, več tržišč, več vozil in več energije."V prvem četrtletju letošnjega leta je SEAT na tržišče uvedel znamko CUPRA, ki je že od nekdaj najvišji izraz športnosti, od zdaj naprej pa je to "znamka, ki ustvarja več prihodka, privlači nove stranke, ostaja zavezana avtošportu, neopazno integrira tehnologije, kot so elektrifikacija, hibridizacija, povezljivost in asistenčni sistemi, ter izboljšuje podobo, verodostojnost in ugled celotne organizacije SEAT," je pojasnil Luca de Meo.
SEAT je nedavno ustanovil tudi novo družbo XMOBA, ki se v glavnem osredotoča na prepoznavanje, preizkušanje, prodajo in vlaganje v projekte, ki prispevajo k odkrivanju novih rešitev za boljšo mobilnost v prihodnosti. XMOBA in CUPRA se pridružujeta digitalnemu laboratoriju SEAT Metropolis:Lab Barcelona, ki je v polni lasti družbe SEAT in je bil ustanovljen leta 2017 ter je del svetovne mreže laboratorijev za informacijsko tehnologijo skupine Volkswagen. Tri nove družbe skupaj z družbo SEAT začenjajo oblikovanje "holdinga s ključnimi dejavnostmi in malimi družbami pod istim okriljem. Naš namen je združiti najboljše značilnosti trdne korporativne strukture ter okretnost, fleksibilnost in hitrost zagonskih podjetij."
Luca de Meo je tudi ponovno zagotovil, da je SEAT še vedno zavezan odpiranju navzven in gradnji digitalnega ekosistema okoli vozila. V ta ovir sodijo partnerstva in pogodbe z družbami, kot so Amazon Alexa, Shazam, Waze, Telefónica in Saba. "Želimo biti pomemben akter v revoluciji povezanih vozil. Stremimo k vodilni vlogi na tem področju."
Luca de Meo je kot dodaten steber strategije izpostavil tudi globalizacijo družbe SEAT. Družba deluje v več kot 80 državah, a le 15 % prodaje ustvari zunaj Evrope. V tem smislu so strateške regije rasti v severni Afriki, kjer SEAT vodi projekt sestavljanja vozil skupine Volkswagen v Alžiriji, ter v Latinski Ameriki in Mehiki, kjer družba SEAT preučuje možnosti za proizvodnjo. Nedavno so se odprla nova tržišča na Norveškem in Novi Zelandiji, s čimer je družba zdaj prisotna na vseh petih celinah. SEAT sodeluje tudi v skupnem podvigu skupine Volkswagen Kitajska in družbe JAC, s tem da zagotavlja tehnično podporo ter znanje in izkušnje na področju raziskav in razvoja ter dizajna.
Znamka bo prvi popolnoma električni model začela prodajati leta 2020, njegov doseg pa bo 500 kilometrov
Za nadaljevanje rasti bo SEAT še razširil linijo modelov. Luca de Meo je oznanil:"SEAT bo vsakih šest mesecev do leta 2020 na tržišče uvedel novo vozilo." Poleg tega je razkril: "Leto 2020 bo za družbo SEAT leto elektrifikacije, saj bo na tržišče zapeljala priključna hibridna različica novega SEAT Leona, ki bo izdelana v tovarni v Martorellu in bo imela doseg vsaj 500 kilometrov. SEAT bo istega leta začel prodajati tudi prvo popolnoma električno vozilo, ki bo izdelano na platformi MEB Skupine Volkswagen." Predogled prvega električnega vozila znamke SEAT je že na voljo v video slikah. Cena bo konkurenčna, doseg bo do 500 kilometrov, vozilo bo opremljeno z najnaprednejšimi sistemi povezljivosti in infotainmenta na tržišču, dosegalo pa bo najmanj drugo stopnjo na lestvici zmožnosti avtonomne vožnje.
Predsednik družbe SEAT je tudi zatrdil, da si še naprej prizadevajo za izdelavo vozil na stisnjen zemeljski plin (TGI). "Znotraj skupine Volkswagen vodimo projekt tehničnega razvoja vozil na stisnjen zemeljski plin. Arona TGI, ki jo bomo začeli prodajati letos, bo edini SUV na svetu, ki ga poganja zemeljski plin."