Martorell, 4. 9. 2017 - Predsednik družbe SEAT Luca de Meo je na spletni konferenci za medije javnosti predstavil glavne novosti za bližajoči se avtomobilski salon IAA.
Ob tej posebni priložnosti bosta Arona in Leon CUPRA R na prvi novinarski dan zavzela glavni oder in se predstavila nekoliko drugače. V torek, 12. septembra ob 12.15 bo SEAT-ovo tiskovno konferenco gostil predsednik družbe Luca de Meo, ki bo spregovoril o poslovnih rezultatih družbe, novi Aroni, Leonu CUPRA R, Alexi in javni razglasitvi imen finalnega izbora za poimenovanje novega velikega SUV-ja. Popoldne bodo imeli člani upravnega odbora dve predstavitvi za novinarje: ob 15.00 bosta izvršni podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths ter izvršni podpredsednik za področje raziskav in razvoja dr. Matthias Rabe predstavila novi Leon CUPRA R in prihodnje poslovne projekte v povezavi s CUPRO. Ob 16.30 bosta Ned Curic, podpredsednik za Amazon Alexo, in dr. Matthias Rabe spregovorila o integraciji Alexe, nove inovativne digitalne asistentke z glasovnim upravljanjem, v SEAT-ovo paleto avtomobilov.
Za SEAT je to eno izmed najboljših obdobij v zgodovini družbe. V zadnjih štirih letih je SEAT dosegel 30-odstotno rast; lani je prodal skoraj 410.000 vozil in ustvaril 143 milijonov EUR dobička iz rednega poslovanja, kar je njegov najboljši poslovni rezultat doslej. V prvih osmih mesecih letošnjega leta je SEAT prodal več kot 310.000 vozil, kar pomeni 13-odstotni presežek glede na isto obdobje lani. To je najboljši rezultat po letu 2001.
Letošnje povečanje prodaje se odraža v polletnih finančnih rezultatih. Dobiček iz rednega poslovanja se je v prvi polovici letošnjega leta zvišal za 40,9 % glede na isto obdobje lani; s tem je SEAT dosegel rekordno vsoto 130 milijonov EUR. Ob tem se je za 12,7 % zvišal tudi promet, ki za prvo polletje znaša 5.054 milijonov EUR.
Novi SEAT Leon CUPRA R bo nedvomno pritegnil pozornost obiskovalcev razstavnega prostora španske znamke na letošnjem avtomobilskem salonu IAA. SEAT-ov najmočnejši cestni avto vseh časov bo tudi njegov najekskluzivnejši, saj bo izdelanih le 799 vozil. Novi SEAT Leon CUPRA R bo na voljo z ročnim menjalnikom (310 KM) in z avtomatskim menjal¬nikom z dvojno sklopko DSG (300 KM), s šestimi prestavnimi stopnjami in sprednjim pogonom. Karoserijo odlikuje nekaj edinstvenih posebnosti, kot so detajli iz karbonskih vlaken na sprednjem in zadnjem usmerniku zraka, stranski pragovi in zadnji difuzor, bakreni zunanji ogledali in platišča, medtem ko kolesna ohišja in sprednji del v območju odprtin za zajemanje zraka zaznamuje nov, mogočnejši dizajn. SEAT Leon CUPRA R bo v prodaji konec letošnjega leta in 799 srečnih kupcev bo lahko uživalo v notranjosti, prav tako obdelani s karbonskimi vlakni in bakrom, ter v volanu in prestavni ročici s prevlekami iz alkantare. Izbirali bodo lahko med tremi barvami: polnočno črno, pirenejsko sivo (obe brez doplačila) in ekskluzivno matirano sivo.
Novi Leon CUPRA R bo opremljen tudi z nekaj dodatki. Na sprednji premi sta bila prenovljena previs in dinamično uravnavanje podvozja DCC, omeniti pa moramo tudi zavore Brembo. Nov je tudi izpušni sistem. Novi Leon CUPRA R je torej občutno športnejši, predvsem pa edinstven in neponovljiv - in rezerviran za le 799 najzahtevnejših voznikov znamke.
Z novo Arono SEAT vstopa v segment kompaktnih križancev. In ne samo to, temveč bo na frankfurtskem avtomobilskem salonu slovesno stekla tudi prodaja Arone, saj bo družba začela sprejemati naročila za novega križanca prav na dan njegove premierne predstavitve. Prva vozila bodo kupcem dobavljena konec novembra; izhodiščne cene za Nemčijo in Španijo bodo objavili na prvi novinarski dan.
Arona je namenjena voznikom, ki v doživetju vožnje iščejo še več vznemirljivosti. V SEAT-ovi ponudbi vozil SUV se Arona umešča pod Ateco in je za Ibizo drugi avto, ki ga bodo izdelovali na osnovi platforme MQB A0. Arona, ki jo bodo proizvajali izključno v Martorellu, izstopa zaradi svojega dizajna, višine, širine, kompaktnih mer križanca, širokega nabora možnosti za individualno prilagoditev ter najnaprednejših tehnologij na področju varnosti in povezljivosti.
Arona sledi Ateci, prenovljenemu Leonu in novi Ibizi ter s tem nadaljuje največjo produktno ofenzivo doslej, ki jo bo prihodnje leto dopolnil še velik SUV.
Amazonova Alexa, inovativna digitalna asistentka z glasovnim upravljanjem, omogoča najsodobnejšo povezljivost in najvarnejšo tehnologijo
SEAT bo kot prvi izmed evropskih proizvajalcev avtomobilov predstavil vozila, v katera bo vgrajena Alexa kot interaktivna glasovna storitev; ta bo do konca leta na voljo v Leonu in Ateci ter prihodnje leto v Ibizi in Aroni.
Na frankfurtskem avtomobilskem salonu bo SEAT objavil novo partnerstvo z Amazonom, ki je razvil Alexo kot interaktivno glasovno storitev. Cilj sodelovanja med SEAT-om in Amazonom je ponuditi integrirane pametne rešitve in izboljšati kakovost časa, ki ga voznik preživi za volanom.
Alexa bo s preprostim pogovorom voznikom med drugim pomagala prispeti na cilj, najti pot do najbližje avtohiše ali poiskati primerno restavracijo. Najbolje od vsega pa je, da je to šele začetek, saj se je evolucija Alexe in njene vključitve v SEAT-ova vozila šele dobro začela.
SEAT-ov proces javnega glasovanja za ime naslednjega velikega SUV-ja kupce navdaja z velikim pričakovanjem. Na natečaju #SEATseekingName je bilo v ožji izbor izbranih devet predlogov za poimenovanje SEAT-ovega tretjega SUV-ja, ki ga bodo začeli prodajati leta 2018. To je devet krajevnih imen z vseh koncev Španije, ki so bila izbrana izmed 10.130 prejetih predlogov in imajo možnost, da se 12. septembra uvrstijo v finalni izbor: Abrera -- Alboran -- Aran -- Aranda -- Avila -- Donosti -- Tarifa -- Tarraco -- Teide
Znamka bo imena finalistov objavila 12. septembra na novinarski konferenci v sklopu avtomobilskega salona v Frankfurtu. Od takrat pa do 25. septembra bo lahko kdorkoli glasoval za svojega najljubšega kandidata, in sicer na spletnih povezavah seat.com/ seekingname in seat.es/buscanombre. Zmagalo bo ime, ki bo prejelo največ glasov.
SEAT je z novo Ibizo 1.0 TGI s pogonom na stisnjeni zemeljski plin (TGI) naredil še korak dlje v smeri čiste in učinkovite energije
Nenazadnje omenimo tudi, da želi SEAT prikazati potencial znamke z modeli s pogonom na stisnjeni zemeljski plin (TGI). Uspešna uvedba modelov s pogonom na stisnjeni zemeljski plin se je začela z modeloma Leon in Mii, zdaj pa je čas za novo SEAT Ibizo. Nova Ibiza 1.0 TGI bo v Frankfurtu dokazala SEAT-ovo zaupanje v stisnjeni zemeljski plin kot čisto in učinkovito gorivo. Pogon na stisnjeni zemeljski plin je okolju prijazna alternativa, ki zapolnjuje vrzel med klasičnimi pogoni in električnim motorjem. Poleg tega stisnjeni zemeljski plin združuje najboljše od obeh svetov, dizelskega in bencinskega, saj so njegove emisije dušikovih oksidov v primerjavi z emisijami dizelskih motorjev manjše za 85 %, emisije CO2 pa so v primerjavi z emisijami bencinskih motorjev manjše za 25 %. Emisije trdnih delcev so skoraj zanemarljive.
Ibizo 1.0 TGI bodo izdelovali na isti proizvodni liniji kot druge modele iz te družine, in sicer zahvaljujoč prilagodljivosti, ki jo omogoča nova modularna platforma MQB A0. Tako bo moral tudi ta model prestati preizkuse po natanko enakih merilih, na primer tehnični prevzem, kontrolo kakovosti in preizkus vzdržljivosti - vse to s popolnim SEAT-ovim jamstvom in z vsemi odlikami nove družine Ibize na področjih varnosti, povezljivosti, dizajna, udobja, natančnosti in voznih lastnosti.
Nova Ibiza 1.0 TGI ima tri rezervoarje za gorivo: enega za bencin in dva za stisnjeni zemeljski plin. Njen motor namreč brezhibno deluje z obema vrstama goriva in lahko tako pri kombi¬nirani vožnji prevozi skoraj 1.200 km (390 z zemeljskim plinom), pri čemer emisije CO2 v načinu vožnje na zemeljski plin znašajo komaj 88 g/km. Nobena druga tehnologija se pri kombiniranju goriva ne more kosati z Ibizo 1.0 TGI, v primerjavi z električnimi vozili pa vozniku nove Ibize nikoli ni treba skrbeti, da bi mu zmanjkalo električne energije ali goriva. Ibiza 1.0 TGI, ki je na voljo v izvedbi Style, se ponaša z nizkimi obratovalnimi stroški, kar je zasluga nižje cene zemeljskega plina in učinkovite izrabe goriva.