Martorell (Španija), 25. februar 2018 - SEAT-ova največja produktna ofenziva dosega vrhunec s predstavitvijo najnovejšega paradnega konja znamke -modela Tarraco. Z velikim SUV si bo podjetje zagotovilo možnost za ustvarjanje večje razlike v ceni, razširilo bo svojo produktno paleto in obenem povečalo svojo konkurenčnost, saj bo s svojo ponudbo prisotno v 80% segmentov na evropskem trgu. Tako s svojo produktno paleto lahko zadovolji potrebe kupcev z najrazličnejšimi življenjskimi slogi.
SEAT v zadnjih letih podiral finančne in prodajne rekorde, kar je pospešilo širitev znamke, prav tako pa se je uveljavil kot eden najhitreje rastočih avtomobilskih proizvajalcev v Evropi. Potem ko je leto 2018 zaključil z novim najboljšim prodajnim rezultatom (517.600 avtomobilov; +10,5%), je tudi v prvih dveh mesecih leta 2019 ohranil dvomestno stopnjo rasti (88.900; +12,8%).
Novi SUV ima ključne prednosti vseh modelov iz palete znamke SEAT: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, tehnologijo in emocije - vse to v obliki, ki ustreza različnim življenjskim slogom. Novi SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki potrebujejo uporabno vozilo s 5 ali 7 sedeži in funkcionalnost višjega položaja sedenja, pri čemer jim videz vozila veliko pomeni ter cenijo Tarracovo razmerje med samozavestnostjo, eleganco in športnostjo.
Ker trg SUV-jev še vedno raste, bo Tarraco po lansiranju konec marca igral ključno vlogo za SEAT, saj bo prispeval k utrditvi položaja znamke in nadaljnjemu povečanju prodaje v času, ko prodaja vozil družbe že vztrajno raste. Trojica športnih terencev bo odprla priložnost za še večjo širitev, pri čemer bo vodilno vlogo imel Tarraco.
SEAT po predstavitvi Arone in Atece zdaj z modelom Tarraco vstopa na trg velikih SUV-jev
SEAT Tarraco je tu. Najnovejši model, ki je bil oblikovan in razvit v SEAT-ovem centru v Martorellu (Španija), proizvajali pa ga bodo v Wolfsburgu (Nemčija), je SEAT-ovo tretje vozilo v produktni ofenzivi SUV-jev. Z njim bo v segmentu zavel svež veter, pri čemer je Tarraco sinonim za izjemno samozavest ter za izrazito eleganco, športnost in odločnost.
Novi Tarraco se umešča na čelo SEAT-ove družine SUV-jev ter kot veliki brat modelov Ateca in Arona združuje najsodobnejše tehnologije, dinamične krmilne lastnosti in funkcionalnost z elegantnim, naprednim dizajnom. V sebi združuje številne prednosti svoje velikosti in je zato lahko kos vsem elementom sodobnega življenja.
Ime je dobil po mediteranskem mestu Tarragona - zgodovinskem in kulturnem središču z mogočno arhitekturo, a mladostnim in pustolovskim duhom. Ime Tarraco je bilo izbrano z javnim glasovanjem v zaključni fazi projekta #SEATseekingName, v kateri je sodelovalo več kot 146.000 navdušencev nad znamko SEAT.
Novi SUV ima ključne prednosti vseh modelov iz palete znamke SEAT: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, dostopnost in kakovost, tehnologijo in emocije - in vse to ustreza različnim življenjskim slogom. Novi SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki potrebujejo uporabno vozilo s 5 ali 7 sedeži in funkcionalnost višjega položaja sedenja, pri čemer jim videz vozila veliko pomeni ter cenijo Tarracovo razmerje med samozavestnostjo, eleganco in športnostjo.
V notranjosti Tarraco združuje visoko kakovost in ergonomsko prostorsko zasnovo z najsodobnejšimi infotainment sistemi in povezljivostnimi rešitvami, s čimer zagotavlja maksimalno interakcijo med voznikom in vozilom.
Ponudba motorjev vključuje dva napredna bencinska pogonska agregata in dva dovršena dizelska motorja. Za vse velja, da izpolnjujejo zahteve najstrožjih emisijskih standardov, obenem pa navdušujejo z optimalnimi zmogljivostmi. Veliki SUV je poleg tega odlično pripravljen na prihodnost in bo na voljo tudi z alternativnimi pogonskimi sistemi.
Tarraco z izklesano zunanjostjo, dovršeno zasnovano notranjostjo, naprednimi motorji in dinamičnimi tehnologijami podvozja pooseblja ključne vrednote znamke SEAT in bo premešal karte v segmentu, v katerega sodi.
"Za SEAT je to obdobje največje produktne ofenzive v zadnjem času. Predstavitev modela SEAT Tarraco, našega prvega velikega SUV-ja, je del naše 3,3 milijarde evrov vredne investicije med letoma 2015 in 2019 v prihodnost podjetja in našo paleto vozil,"je povedal Luca de Meo, predsednik SEAT-a, ter dodal:"Tarraco bo zaokrožil našo ponudbo SUV-jev. Obenem bo z njim v segmentu zavel svež veter, kar nam bo pomagalo pridobiti nove kupce."
Tarraco je s svojim dizajnom, kakovostjo, opremo, povezljivostnimi rešitvami, varnostjo in dinamiko sinonim za novo raven dovršenosti -z njim bo v segmentu, v katerega sodi, zavel svež veter
Večje dimenzije so navdihnile oblikovalce, da so našli večje ravnovesje med estetsko integriteto in uporabnimi proporcionalnimi razmerji. Čeprav Tarraco kot SUV v dolžino meri 4.735mm, v širino 1.839 mm in v višino 1.658mm, kar zagotavlja veliko prostora v notranjosti in mogočno zunanjost, celostni dizajn deluje lahkotno in dinamično, obenem pa je že na prvi pogled jasno, da je novi model izrazito robusten in funkcionalen.
Na sprednjem delu markantna mreža hladilnika poudarja svojstveni značaj vozila. Ostro začrtani LED-žarometi so ohranili značilno trikotno obliko, a so pomaknjeni bolj navznoter, kar Tarracu daje videz večje osredotočenosti.
Tehnologija luči je pomemben vidik Tarracove oblikovne zasnove. SUV je v celoti opremljen z LED-tehnologijo -ta je uporabljena tako pri zunanjih kot tudi pri notranjih lučeh, in sicer serijsko pri obeh izvedbah, Style in Xcellence. LED-tehnologija je oblikovalcem omogočila večjo oblikovalsko svobodo in lahko so izraziteje poudarili ali zabrisali značilne poteze športnih terencev. Obenem so ustvarili čistejšo in drznejšo osvetlitev.
Ob pogledu z voznikovega in sovoznikovega sedeža skozi vetrobransko steklo velikost vozila ni posebej izrazita, saj je oblikovalcem z inteligentnim oblikovanjem površin in linij na pokrovu motornega prostora uspelo, da je Tarraco videti manjši in manj zastrašujoč.
"Novi Tarraco že na prvi pogled naredi nepozaben vtis zaradi odličnih proporcionalnih razmerij ter elegantnega in hkrati športnega dizajna. Njegov suvereni sprednji del vas navda s ponosom in nakazuje, kakšen bo videz SEAT-ovih vozil v prihodnosti," je povedal Alejandro Mesonero-Romanos, vodja oblikovanja pri znamki SEAT."In kot to počnemo pri vseh vozilih, ki jih razvijamo, smo v detajle Tarraca vložili veliko ljubezni in strasti, pri tem pa sledili naši filozofiji: če je videti dobro, potem je dobro."
Videz je resda zelo pomemben, toda SUV mora biti tudi funkcionalen, zato ima Tarraco zadaj nizek prtljažnik, zasnova luči pa poudarja širino in vsestransko uporabnost SUV-ja.
LED-osvetlitev omogoča, da je Tarraco opremljen z dinamičnimi zadnjimi smerniki, ki tako kot številni drugi elementi poosebljajo popolno uigranost oblike in funkcionalnosti.
Ne glede na izbrano barvo laka - na voljo so temno kamuflažna, oriksovo bela, zrcalno srebrna, atlantsko modra, nevihtnosiva, titanovo bež, globoko črna in uranovo siva - vedno optimalno prideta do izraza individualna oblikovna zasnova in suvereni značaj Tarraca. To ravnovesje odlikuje obe razpoložljivi izvedbi, Style in Xcellence.
Oblikovalci so si na vso moč prizadevali ustvariti notranjost, v kateri se bodo potniki počutili izjemno varno. Uporabili so vodoravno zasnovo, ki poudarja armaturno ploščo pa tudi širino Tarraca. S tem so povečali občutek prostornosti v kabini, istočasno pa tovrstna zasnova navdihuje s samozavestjo.
In ne glede na to, ali se bodo kupci odločili za tradicionalno 5-sedežno ali za opcijsko 7-sedežno izvedbo, bodo v notranjosti lahko uživali v prostorski zasnovi, funkcionalnosti in kakovosti, ki so na današnjem konkurenčnem trgu nepogrešljive.
Notranja zasnova Tarraca zrcali raven kakovosti, ki jo običajno najdemo v prestižnem segmentu. Združuje različne materiale in vzbuja občutek samozavesti neodvisno od izbrane izvedbe vozila in specifikacije.
Potniška kabina je optimalno izoblikovana do najmanjše podrobnosti in odlično izpolnjuje različne potrebe voznika in sopotnikov; vozniku omogoča ergonomski položaj sedenja za volanom, sopotnikom pa z velikodušno odmerjenim prostorom v predelu nog in glave zagotavlja sproščeno in udobno vožnjo tako spredaj kot tudi v drugi sedežni vrsti SUV-ja. Celo povsem zadaj, v tretji vrsti, je na voljo dovolj prostora za udobno sedenje.
"Pomembno je, da je potnikom zagotovljeno udobje in da se ne počutijo utesnjeno. V Tarracu jim je na voljo obilica prostora, še zlasti v predelu glave in nog," je povedal Alejandro Mesonero-Romanos.
Natančnost, s katero je izdelana notranjost, je opazna že na prvi pogled. Še posebej jasno se zrcali v zasnovi in umestitvi infotainment sistema in SEAT-ovega digitalnega kombiniranega instrumenta z 10,25-palčnim zaslonom. Osrednji, 8-palčni zaslon infotainment sistema ni klasično integriran v armaturno ploščo. Zanj se zdi, da lebdi -oblikovalci so ga namestili v ergonomsko ugodnejši, višji položaj, bližje voznikovi liniji oči, zato je branje informacij z njega enostavnejše in tudi varnejše.
Dizajn notranjosti optimalno dopolnjujejo visoka kakovost izdelave ter premišljeno izbrani materiali in barve. Ponudba med drugim vključuje sedežne prevleke iz tkanine, alkantare in črnega usnja (opcija), na voljo pa je tudi izrazito športna črna stropna obloga. Natančnost vseh stikal in gumbov razkriva, koliko pozornosti SEAT pri izdelavi posveča tudi najmanjšim detajlom. V dovršeno zasnovani notranjosti poleg tega velja izpostaviti notranje vzvratno ogledalo brez okvirja, ogrevanesprednjein zadnjesedeže(opcija) ter električno nastavljivi voznikov sedež s pomnilniško funkcijo.
Veliki SUV je na voljo tako s 5 kot tudi s 7 sedeži in kupcem zagotavlja dodatno mero prilagodljivosti
Živimo v svetu, ki je izrazito povezan - bodisi prek pametnih telefonov ali prek računalnikov. S Tarracom bo SEAT to povezanost omogočil tudi v svojem najnovejšem in največjem SUV-ju.
Tarraco ima velik, 8-palčni sredinsko nameščeni lebdeči zaslon, v katerega je integriran vmesnik SEAT Full Link (vključen serijsko). Ta v vozilo prinaša najpomembnejše informacije, ki so dostopne s konicami prstov. Uporabnikom s tehnologijama Android Auto in Apple CarPlay zagotavlja maksimalno povezljivost med njihovimi pametnimi telefoni in vozilom.
Pomemben adut Tarraca pa ni le sredinsko nameščeni infotainment sistem, ki prepriča z odlično čitljivostjo in povezljivostjo. Veliki SUV je serijsko opremljen tudi s SEAT-ovim vsestranskim in individualno prilagodljivim digitalnim kombiniranim instrumentom, ki vozniku omogoča boljši pregled nad informacijami in ne zahteva odvračanja pozornosti od dogajanja na cesti.
10,25-palčni interaktivni digitalni kombinirani instrumentali Digital Cockpitima izrazito sodobno in individualno prilagodljivo zasnovo, poleg tega pa se ponaša tudi z večjo uporabnostjo, saj voznik lahko na njem vidi vse -od klasičnih informacij, ki jih poznamo z analognih instrumentov, na primer merilnik hitrosti in merilnik števila vrtljajev, do barvnih zemljevidov in navigacije.
Upravljanje informacij je preprosto: voznik mora le pritisniti tipko VIEW na volanu, s katero lahko preklaplja med tremi razpoložljivimi glavnimi prikazi; pri tem ostane osredotočen na vožnjo, informacije pa so karseda jasne in prilagojene njegovim potrebam.
Prehodi med razpoložljivimi informacijami na TFT-zaslonu z ločljivostjo 1280 x 480 točkso neopazni, in sicer zahvaljujoč frekvenci osveževanja 75 Hz, zaradi katere so informacije lažje berljive, vožnja pa enostavnejša.
Če k vsemu temu dodamo še možnost naročila sistema BeatsAudio, ki med predvajanjem glasbe navdušuje s kristalno čistim zvokom, ter opcije Connectivity Box, s katero je pametne telefone mogoče povezati in polniti brezžično, lahko brez dvoma rečemo, da novi Tarraco s svojo ponudbo prekaša številne tekmece.
In ne manjka niti funkcija upravljanja z gestami -Tarraco bo prvi SEAT-ov model, za katerega bo na voljo (v kombinaciji z 8-palčnim navigacijskim sistemom Plus). Funkcija vozniku omogoča upravljanje zaslona brez dotika; zadostujejo že preprosti gibi z roko.
Zmogljivost, učinkovitost in zanesljivost - to so ključni aduti palete motorjev za Tarraco. Pri tem so vsi pogonski agregati, zasnovani za veliki SUV, opremljeni s sistemom direktnega vbrizgavanja goriva, turbopolnilnikom in tehnologijo start-stop. Razpon moči sega od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM), vsi motorji pa izpolnjujejo zahteve najnovejših emisijskih standardov.
Na voljo bosta dva bencinska motorja: 1,5-litrski 4-valjni motorTSI, ki razvije moč 110kW (150KM) in je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi, ter 2,0-litrski motor, ki razvije moč 140kW (190KM) in je kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive.
1,5-litrska različica razvije moč 110 kW (150 KM) med 5.000 in 6.000 vrt./min, navor 250 Nm pa je na voljo že od 1.500 vrt./min pa do 3.500 vrt./min. To so zmogljivosti, ki jih pri agregatu z gibno prostornino 1.498 cm3 omogočajo premer valja 74,5 mm in hod bata 85,9 mm ter kompresijsko razmerje 10,5 : 1. Najvišja hitrost znaša 201 km/h.
Večji, 2,0-litrski motor TSI ima premer valja 82,5 mm in hod bata 92,8 mm, kompresijsko razmerje pa znaša 11,65 : 1. Največja moč 140kW (190 KM) je na voljo med 4.200 in 6.000 vrt./min. Maksimalni navor, ki znaša osupljivih 320 Nm, motor razvije med 1.500 in 4.100 vrt./min. Z večjim bencinskim pogonskim agregatom Tarraco doseže hitrost 100 km/h že v 8,0 sekunde, najvišja hitrost pa meri 211 km/h.
Prav tako bosta na voljo dva dizelska motorja, oba 2,0-litrska TDI z močjo 110kW (150KM) oz. 140kW (190KM). Premer valja in hod bata pri obeh merita 81 mm in 95,5 mm, kompresijsko razmerje pa se razlikuje: pri motorju s 110 kW (150 KM) znaša 16,2 : 1, pri motorju s 140 kW (190 KM) pa 15,5 : 1.
Različica s 110 kW (150 KM) je lahko kombinirana s pogonom na sprednji kolesi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive. Največja moč 110 kW (150 KM) je na voljo med 3.500 in 4.000 vrt./min, največji navor 340 Nm pa med 1.750 in 3.000 vrt./min. Motor s 140 kW (190 KM) je kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive. Največjo moč 140 kW (190 KM) razvije med 3.500 in 4.000 vrt./min, največji navor 400 Nm pa je na voljo med 1.750 in 3.250 vrt./min.
Izvedba s pogonom na sprednji kolesni par doseže najvišjo hitrost 202 km/h, za pospešek od 0 do 100 km/h pa potrebuje 9,8 sekunde. Tarraco pa ni kaj dosti počasnejši niti s štirikolesnim pogonom, saj najvišja hitrost znaša 198 km/h, za pospešek iz mirovanja do 100 km/h pa prav tako potrebuje 9,8 sekunde.
Močnejši dizelski motor bo na voljo le s pogonom 4Drive in 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Z močjo 140 kW (190 KM) in navorom 400 Nm se odziva odlično ne glede na vozne pogoje ali voznikove zahteve. Njegove zmogljivosti so osupljive, saj najvišja hitrost meri 210 km/h, za pospešek do 100 km/h pa potrebuje le 8,0 sekunde.
SEAT Tarraco ima zasnovo, ki bo v prihodnje omogočila tudi uporabo alternativnih pogonskih tehnologij, s katerimi bo zagotovljena še večja učinkovitost. Do leta 2021 naj bi prišla na trg izvedba s priključnim hibridnim pogonom.
SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki iščejo občutek vznemirjenja in funkcionalnost v enem vozilu. Ustvarjen je za ljudi, ki potrebujejo prilagodljivost sedežev (do sedem), prostor za prevoz družine in prijateljev ter cenijo vozilo, ki se odziva na voznikove ukaze in ima dinamične vozne lastnosti.
"SEAT Tarraco je funkcionalna in prilagodljiva mojstrovina, saj se ponaša s prostornostjo in prilagodljivostjo, ki ju stranke pričakujejo od velikega SUV-ja. Je najbolj športno vozilo v segmentu z vidika dizajna in tudi zaradi dinamičnega uravnavanja podvozja, ki se prilagaja vašim potrebam pri vožnji,"je dejal dr. Matthias Rabe, ki je kot član uprave družbe SEAT odgovoren za raziskave in razvoj.
Najnovejša tehnologija koncerna Volkswagen in platforma z dolgo medosno razdaljo MQB-A, na kateri temelji veliki SUV, sta ključni za funkcionalnost in dinamične vozne lastnosti vozila.
SEAT Tarraco ima spredaj posamični McPhersonovi vzmetni nogi, vijačni vzmeti in hidravlična blažilnika, zadaj pa je vgrajena večvodilna prema, ki ima prav tako vijačni vzmeti in hidravlična blažilnika.
Sistem za dinamično uravnavanje podvozja (DCC) skrbi za popolno ravnovesje med občutkom športnosti, ko sedite za volanom, ter udobnejšo vožnjo na daljših potovanjih in na različnihvrstah cest. Voznik lahko izbere nastavitev, ki mu najbolj ustreza (Normal, Eco ali Sport), vendar pa lahko sistem vožnjo prilagodi tudi samodejno glede na cestišče in način vožnje.
Inteligentni sistem DCC uporablja električno uravnavane blažilnike in krmiljenje, pri čemer je vsak blažilnik povezan s krmilnikom, ki nenehno nadzoruje kolesa in izračunava optimalno nastavitev. Sistem se lahko v nekaj milisekundah odzove na neravnine na cestišču in izboljša vozne lastnosti. Ne glede na to, ali je Tarraco opremljen s 17-palčnimi aluminijastimi platišči ali največjimi, 20-palčnimi matiranimi aluminijastimi platišči (opcija), podvozje zagotavlja najvišjo raven kakovosti, kar ni mogoče nikjer občutiti tako dobro kot na volanu.
Optimalno uravnoteženo električno servokrmiljenje zagotavlja potrebno podporo, obenem pa z maksimalnim prenosom povratnih informacij omogoča vozniku natančno občutenje ceste.
Vozilo je med vožnjo izjemno okretno in deluje lahkotno, kar bi le malokdo pričakoval od velikega športnega terenca, toda Tarracu z medosno razdaljo 2.790 mm in maso, ki znaša le 1.687 kg, to uspeva odlično. Tako ni le optimalno prilagojen za vsakodnevno rabo, pač pa zagotavlja tudi izjemen užitek v vožnji.
Novi SEAT Tarraco v krogu tekmecev postavlja nova merila na področju varnosti. Številni senzorju omogočajo vozilu, da spremlja dogajanje na cesti natančneje kot kdajkoli doslej in se prilagodi najrazličnejšim situacijam.
Sistemi Front Assist z zaznavanjem pešcev, Lane Assist in klic v sili E-Callso na voljo že serijsko pri obehstopnjah opreme, tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC oz. Adaptive Cruise Controlin parkirna krmilna asistenca pa sta na primer serijska pri različici Xcellence.
SEAT poleg tega kot dodatno opremo ponuja še vrsto drugih sistemov, kot so asistenca Emergency Assist, senzor za mrtvi kot, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, asistenca za zastoje Traffic Jam Assist in asistenca High Beam Assist z avtomatskim prilagajanjem dolgih luči. Popolna novost pri znamki sta asistenci Pre-Crash Assist in Rollover Assist.
Pre-Crash Assistse pri nevarnosti nezgode lahko odzove v 0,2 sekunde ter zategne varnostne pasove, vključi opozorilne utripalke ter zapre stranska stekla in strešno okno. S tem poskrbi za boljšo zaščito potnikov, v kolikor bi prišlo do nezgode. Z asistenco Rollover Assist je potnikom zagotovljena bistveno višja raven varnosti v primeru, da se vozilo prevrne -asistenca aktivira klic v sili, izključi motor, odklene vrata, vključi opozorilne utripalke in prilagodi prezračevanje.
Seveda v ponudbi ne manjkajo niti številni komfortni sistemi, na primer parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist, električni pokrov prtljažnika z virtualnim pedalom (oboje serijsko pri Xcellence) in kamera Top View pogledom iz ptičje perspektive. Novi SEAT Tarraco tako s svojim naborom opreme močno prekaša tekmece na trgu velikih SUV-jev.
Novi Tarraco se umešča na čelo SEAT-ove družine SUV-jev. Zanj velja, da združuje najsodobnejše tehnologije, dinamične krmilne lastnosti in funkcionalnost z elegantnim, naprednim dizajnom.
Novi SEAT Tarraco ima ključne prednosti vseh modelov iz palete znamke: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, dostopnost in kakovost, tehnologijo in emocije -in vse to ustreza zahtevam sodobnih voznikov. Zasnovan je za vse, ki potrebujejo uporabno vozilo s 5 ali 7 sedeži in funkcionalnost višjega položaja sedenja, pri čemer jim veliko pomeni tudi videz vozila.
V notranjosti Tarraco združuje visoko kakovost in ergonomsko prostorsko zasnovo z najsodobnejšimi infotainment sistemi in povezljivostnimi rešitvami. Vsi motorji za novi Tarraco izpolnjujejo zahteve najstrožjih emisijskih standardov, obenem pa navdušujejo z optimalnimi zmogljivostmi.
Tarraco pooseblja ključne vrednote znamke SEAT in z njimi bo premešal karte v segmentu, v katerega sodi.